بدهکار و بستانکار

لیست شماره 1:

به افرادی فکر می کنم که به آنها بدهکارم.

به افرادی فکر می کنم که یک  "معذرت خواهی" و یا "حلالیت طلبی" به آنها بدهکارم.

 

لیست شماره 2:

به افرادی فکر می کنم که از آنها طلب دارم.

به افرادی فکر می کنم که به اندازه ی یک "معذرت خواهی" و یا "حلالیت طلبی" از آنها طلب دارم.

.

.

.

پ.ن 1: به این فکر می کنم که درست است کاشتن تخمِ کینه از جانب برخی (لیست شماره 2) بوده ولی بال و پر دادن به کینه ها ( از جانب من)، عذر بدتر از گناه نباشد کمتر از آن نیست؛ کینه ای که مزمن شده وشاید دیگر با یک  "معذرت خواهی" و یا  "حلالیت طلبی"  التیام نیابد.


پ.ن 2 : ازمیان لیست شماره2 آنهایی که هنوز مزمن نشده اند را به لیست بدهکاری هایم اضافه میکنم.....

نظرات 1 + ارسال نظر
homa جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 00:25 http://myyydayyy.blogfa.com

من همیشه بدهکارو طلبکارو قاطی می کنم!الان کی حلالیت طلبکاره آخرش؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد